Přidáte se k nám?
Honda NSX
Modernizace supersportu
Pro modelový rok 2019 dostal japonský supersport Honda NSX několik vylepšení, především co se týče podvozku a hybridního pohonu.
Před dvěma lety Honda NSX druhé generace přišla jako jeden z mála sportovních GT s hybridním pohonem. Dodnes zůstává na trhu do značné míry výjimečná, protože BMW i8 klade mnohem větší důraz na elektrický pohon než Japonci. Konkurencí proto zůstává jen Lexus LC 500h. Zajímavostí na designu Hondy NSX je, že je dílem Američanky Michelle Christensenové.
Honda NSX (a identická Acura NSX pro americký trh) se vyrábí ve speciálním středisku pro vysocevýkonné vozy v Marysville v Ohiu. Dvoumístné kupé je dlouhé 447 cm při rozvoru náprav 263 cm. Pohání ho před zadní nápravou podélně uložený motor V6 3,5 l Twin-turbo kombinovaný se třemi elektromotory - dvěma na přední a jedním na zadní nápravě. Celkem může pohonná jednotka nabídnout až 440 kW (600 k).
Pro rok 2019 Honda u modelu NSX ohlásila několik vylepšení, díky nimž bude každodenní používání tohoto vozu ještě příjemnější. Vůz vybavila zkrutnými tyčemi přední a zadní nápravy, které zvyšují tuhost o 26 % vpředu a o 19 % vzadu. Rovněž překalibrovala software řídící pohonné jednotky Sport Hybrid SH-AWD, elektrický posilovač řízení, stabilizační systém vozu a aktivní magnetoreologické tlumiče. Spolu s přepracováním podvozku vůz ve standardní výbavě dostane pneumatiky Continental SportContactTM 6, vyvinuté výlučně pro NSX. Úpravy motoru směřují ke splnění emisní normy Euro 6d-TEMP při zachování vysoké výkonnosti.
První dodávky vozu Honda NSX pro modelový rok 2019 zákazníkům proběhnou koncem roku. Objednávky se realizují prostřednictvím vybraných evropských dealerů v Německu, Švýcarsku, Velké Británii, Itálii, Francii a Monaku. Na českém trhu lze vůz objednávat po kontaktování autorizovaného prodejce Hondy ve spolupráci se zmíněnými evropskými dealery.
Komentáře ke článku