Přidáte se k nám?
Škoda Karoq Scout
Terénní verze kompaktního SUV s pohonem všech kol
Navzdory dlouhým dodacím lhůtám rozšiřuje Škoda nabídku úspěšné kompaktní řady SUV o variantu Karoq Scout s vylepšenými předpoklady pro jízdu v terénu. Standardně se dodává s pohonem všech kol a paketem pro špatné cesty, tedy s krytem motoru a přídavnými ochrannými díly podvozku. Plastové díly kolem vozu chrání karoserii ve městě i v terénu.Robustní charakter zvýrazňují stříbrné prvky na přídi, zádi i po stranách karoserie a osmnáctipalcová leštěná kola z lehké slitiny Braga v antracitovém odstínu.
V interiéru zaujmou multifunkční volant a na přání dostupný virtuální kokpit. Díky němu si může řidič nastavit displej v roli přístrojového panelu podle svých preferencí. Při tom má k dispozici několik režimů zobrazení.
Konektivitu zajišťuje technologie SmartLink+, která pracuje se standardy Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink a SmartGate. Aplikace Škoda Media Command umožňuje ovládání funkcí infotainment systému až na dvou tabletech připojených přes Wi-Fi.
Mobilní online služby Škoda Connect zahrnují Infotainment Online, Care Connect a Tísňové volání. Do Infotainment Online patří například Dopravní informace online. Služby Care Connect zahrnují také Proaktivní servisní službu, která v případě potřeby zajistí spojení se zákaznickým nebo odborným servisem. Tísňové volání se aktivuje automaticky v případě spuštění zádržných bezpečnostních systémů. Mimo to ho lze ovládat i manuálně.
Základní motorizaci představuje jednotka 1,5 TSI/110 kW (150 k) s filtrem pevných částic, která je standardně dodávána s automatickou sedmistupňovou převodovkou DSG. Dále jsou v nabídce dva turbodiesely, které jsou vybaveny systémem SCR se vstřikováním AdBlue a filtrem pevných částic. Motor 2,0 TDI/110 kW (150 k) s točivým momentem 340 N.m je standardně dodáván se šestirychlostní přímo řazenou převodovkou, na přání i s automatickou sedmistupňovou DSG. Nejvýkonnější je 2,0 TDI/140 kW (190 k) s automatickou sedmistupňovou převodovkou DSG.
Inteligentní řízení pohonu všech kol nejnovější generace rozděluje točivý moment na jednotlivá kola vozu v závislosti na aktuálních podmínkách. Při jízdě v přímém směru jsou poháněna převážně přední kola, což snižuje spotřebu paliva. Standardně dodávaná volba jízdního profilu Driving Mode Select obsahuje i speciální tlačítko Off-road pro jízdu mimo zpevněné cesty.
Objem zavazadlového prostoru se pohybuje od 479 do 1810 l podle polohy zadních sedadel.
Komentáře ke článku