Přidáte se k nám?
Opel Combo-e jezdí jenom na elektřinu
Unikátní indikátor odhalí přetížený vůz
Opel zveřejnil vstupní informace k elektrifikovanému modelu Combo-e.
Základní provedení s rozvorem 2785 mm může přepravovat předměty dlouhé 3090 mm, jeho užitečná hmotnost činí 800 kg a prostor pro náklad má objem 3,3 až 3,8 m3. Přípojná hmotnost dosahuje 750 kg. Combo-e XL vykazuje rozvor 2975 mm, disponuje nákladovým prostorem 4,4 m3 a dokáže převážet věci měřící 3440 mm.
O pohon se stará trakční elektromotor o výkonu 100 kW/136 k (s točivým momentem 260 Nm). V závislosti na verzi se vůz rozjede z klidu na 100 km/h během 11,2 sekundy. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 130 km/h.
Celý akumulátor (složený z 216 buněk poskládaných do 18 modulů) je uložený pod podlahou mezi přední a zadní nápravou. Toto umístění baterií snižuje polohu těžiště, což zlepšuje stabilitu jízdy v zatáčkách a omezuje citlivost naloženého automobilu na boční vítr.
Přístrojové desce dominuje displej infotainmentu
K nabíjení lze využít domácí zásuvku, wallbox nebo veřejné stanice se 100 kW stejnosměrnými dobíjecími zařízeními. V závislosti na specifikaci daného trhu může být Combo-e standardně vybaveno buď třífázovou nabíječkou 11 kW, nebo jednofázovou 7,4 kW.
Unikátním prvkem je indikátor zatížení – stisknutím tlačítka se dá zkontrolovat, zda vozidlo není přetíženo. Na přání dodávaný systém ochrany boků karoserie Flank Guard využívá ultrazvukových senzorů. Škála asistentů zahrnuje také pomoc pro bezpečné sjíždění kopců, udržování jízdního pruhu nebo stabilizaci přívěsu.
V interiéru jsou infotainmenty Multimedia Radio a Multimedia Navi opatřeny velkou dotykovou osmipalcovou obrazovkou. Oba si rozumějí s platformami Apple CarPlay a Android Auto.
Prodej Opelu Combo-e bude zahájen na podzim tohoto roku.
Komentáře ke článku