Přidáte se k nám?
Pracant Isuzu D-Max je ještě svalnatější
Sedmá generace japonského pick-upu
Isuzu uvádí sedmou generaci pick-upu D-Max. Zahájení jeho výroby předcházely šest let vývoje a čtyři miliony najetých testovacích kilometrů.
K pohonu slouží přeplňovaný vznětový agregát 1.9, dávající výkon 120 kW (163 k) při 3600 otáčkách za minutu a točivý moment 360 Nm od 2000 až po 2500 otáček za minutu. Je spřažen se šestistupňovou automatickou nebo manuální převodovkou.
Nový D-Max uveze přes tunu nákladu
Užitečné zatížení činí až 1,1 tuny (s přívěsem 3,5 tuny). K dispozici jsou tři typy kabin: Single Cab, Space Cab a Double Cab.
Už v základním provedení D-Max L získá zákazník například kombinaci rádia a CD přehrávače, včetně DAB+ a Bluetooth, jakož i kompletní bezpečnostní technologii ADAS (Advanced Driver Assistance System). Jde například o adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go, autonomní nouzové brzdění, monitorování mrtvého úhlu nebo pasivní a aktivní varování před opuštěním jízdního pruhu.
Pohonnou jednotkou je přeplňovaný vznětový motor o objemu 1,9 litru
Další úrovní je LS, která navíc nabízí elektricky přepínatelnou uzávěrku diferenciálu, vyhřívaná sedadla vpředu a parkovací asistent. V D-Maxu LSE nalezneme sedmipalcový informační a zábavní systém s rádiem DAB+ i aplikacemi Android Auto a Apple CarPlay, dvouzónovou samočinnou klimatizaci, Bi-LED světlomety s denními LED světly a osmnáctipalcová litá kola.
Komentáře ke článku