Přidáte se k nám?
Maserati Levante Trofeo: osm válců pro náročné
Luxusní SUV s parametry supersportu
Maserati nejen staví krásné vozy. Jeho sportovní auta mají pod vznešenou kapotou také dostatek energie. Ale asi jen málokoho by napadlo, že je dokáže zastínit SUV.
Technici Maserati totiž do luxusního SUV Levante instalovali motor V8 Twin Turrbo 3,8 l nově přepracovaný ve spolupráci techniků Maserati Powertrain a Ferrari. Ten dodává 427 kW (580 k) a poskytuje největší točivý moment 730 N.m. Přenos točivého momentu zajišťuje osmistupňová automatická převodovka ZF. Je to nejvýkonnější Maserati, jaké se kdy sériově vyrábělo, zdůrazňuje výrobce. Větší výkon měl jen motor V12 ve speciální sérii MC12, která byla základem úspěšného závodního vozu.
SUV Levante Trofeo zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a maximální rychlost je podle Maserati omezena na 299 km/h. Standardně dodávaný systém pohonu všech kol Q4 zajišťuje potřebnou trakci a nový režim jízdy Corsa zase neomezené potěšení z jízdy. Mimochodem - je to poprvé, kdy má osmiválcový model Maserati pohon všech kol.
Zákazníci si mohou vybrat ze tří různých variant. Základní model je Levante GTS s výkonem 390 kW (530 k). „Normální“ Levante Trofeo disponuje výkonem 427 kW (580 k). A jako šlehačka na dortu tu je Levante Trofeo ve speciální podobě Lounge Edition. Tato verze má stejný motor jako Levante Trofeo, nicméně pro dlouholeté zákazníky značky přidává množství exkluzivních funkcí. K dispozici bude pouze 50 kusů Lounge Edition.
„Je to jedinečný vůz, který stojí za emocemi a vášní,“ říká generální ředitel společnosti Maserati pro střední Evropu Amaury La Fonta.
Jak říkala legendární Coco Chanel: „Móda přichází a odchází, ale styl zůstává.“ A právě toho se Maserati drží.
Amaury La Fonta
Komentáře ke článku