Přidáte se k nám?
Nová Toyota Corolla Touring Sport
První dojmy z pařížského autosalonu
Karosářské provedení hatchback bylo k vidění již v Ženevě. Pařížský autosalon už ale přivítal i verzi Touring Sports. Obě se vyráběly i vyvíjely v Evropě.
Nová Corolla vypadá úchvatně a u verze Touring Sports to platí dvojnásob. Design působí svěže a vyzývavě. Cílí na rodiny i na firemní flotily. Mluvit za něj budou příznivá cena, hybridní technologie, dynamický design a nová podvozková architektura TNGA (Toyota New Global Architecture).
Příjemným překvapením je prostorný zavazadlový prostor (až 598 l) s plnohodnotnou rezervou. Pro cestující je všude dostatek místa, a to jak vpředu tak vzadu. Dozadu se pohodlně vejde člověk měřící přes sto osmdesát centimetrů, a to i přes sešikmenou záď vozu. Sedadla řidiče a spolujezdce mají dobré boční vedení a za volant se člověk lehce „poskládá“.
Středový osmpalcový infotainment lze ovládat dotykově i tlačítky. Novinkou je pak desetipalcový head-up displej. Interiér z pohledu řidiče zaslouží jen a jen chválu. Výtku snad lze vyslovit jen v souvislosti s ne úplně dokonalým zpracováním, kdy přísné oko najde nedotaženosti a široký C sloupek znepříjemňuje pohled šikmo vzad.
O potěšení za volantem se bude starat trojice motorů, čistě zážehová jednotka 1.2 o výkonu 116 koní a dva hybridy. Jeden o obsahu 1.8 litru s výkonem 122 koní a druhý dvoulitr s výkonem 180 koní. Dvoulitrový motor je vyslyšenou prosbou zákazníků, kteří toužili po dravějším voze s hybridním pohonem. Navíc nabídne řazení pádly pod volantem.
Hybridní vozy s autonomním dobíjením se obejdou bez zásuvky a slibují mnohem větší spolehlivost než ty s konvenčním typem pohonu. Nová Toyota Corolla přináší svěží vítr do nižší střední třídy a zajímavou alternativu k zavedeným konkurentům. Uvidíme, zdali se některé nedotažené detaily v provozu ztratí.
Komentáře ke článku