Přidáte se k nám?
Audi a FC Bayern zviditelňují ženský fotbal
Do prodeje jsou nášivky s originálními zprávami
Po nedávném mistrovství Evropy 2022 v Anglii zaznamenal ženský fotbal v Německu velký vzestup. V nedávném finále DFB Women Cup v Kolíně nad Rýnem se sešlo rekordních 44 808 fanoušků, což potvrzuje rostoucí zájem o tuto sportovní disciplínu. S cílem dále podporovat ženský fotbal spustila společnost Audi společně s týmem FC Bayern Women kampaň nazvanou "Werde12teFrau" (Staňte se 12. ženou). Tato iniciativa se zaměřuje na podporu fanouškovské kultury a podporu dívčího fotbalu.
V rámci kampaně Audi pověřilo čtyři významné umělkyně z mnichovské umělecké scény, aby navrhly limitovanou edici nášivek pro fanoušky. Výtěžek z prodeje půjde do projektu, který umožní jedenácti dívčím týmům účastnit se domácích zápasů FC Bayern Women. Kampaň je podpořena řadou celebrit, včetně hráček a hráčů FC Bayern.
"U Audi není rozmanitost a začlenění jen prázdnými slovy, ale jednáme podle našich závazků. Rozvoj žen je důležitý nejen pro naši společnost, ale i pro naše sebevědomí. Jsme hrdí, že můžeme společně s FC Bayern Women zvyšovat viditelnost ženského fotbalu," říká Christian Schüller, vedoucí sportovního marketingu Audi. Společnost Audi podporuje ženský tým FC Bayern Mnichov od roku 2021 a navázala tak na partnerství s mužským týmem, které započalo v roce 2002.
Nášivky s originálními zprávami, jako je "Ballern mit Stil" (Kopeme se stylem), "Fußballgöttin" (Bohyně fotbalu), "Ukažte své barvy" a "Future Club Bayern", jsou k dispozici v limitované edici v centru Mnichova nebo v internetovém obchodě Audi. Každá sada obsahuje dvanáct nášivek a stojí 12,12 eur.
Komentáře ke článku