Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

Škoda a hokejové MS už třicet let spolu

Škoda a hokejové MS už třicet let spolu

Organizátoři letos dostanou Enyaqy a Octavie

Nadcházející mistrovství světa v ledním hokeji se pro Škodu Auto ponese ve znamení oslav. Letos už je to totiž třicet let od doby, co se česká automobilka stala hlavním oficiálním sponzorem tohoto turnaje. Světový šampionát bude značka z Mladé Boleslavi podporovat i letos, kdy ho od 12. do 28. května budou hostit finské Tampere s lotyšskou Rigou.

"Nadcházející šampionát je pro nás ideální scénou pro prezentaci naší nové identity značky a aktuálních elektrických modelů. Fanoušci na tribunách se mohou těšit na exkluzivní novinky ve Škodaverse. Pod heslem "Explore the action" budou hře blíže než kdykoli předtím," slibuje Martin Jahn, který je členem představenstva Škoda Auto za oblast prodej a marketing.

Tak jako každročně poskytne i letos Škoda své vozy organizátorům. Většinou půjde buďto o plně elektrické nebo plug-in hybridní vozy. K dispozici budou mít pořadatelé vozy z modelových řad Enyaq nebo Octavia. Všechny tyto vozy ponesou nové zelené logo Škoda Auto a budou obléknuty do grafiky šampionátu.

Škoda rovněž vystaví některé ze svých modelů na zimních stadionech nebo v jejich blízkosti, jak již bývá zvykem. Zatímco v Tampere bude k vidění model Škoda Enyaq Coupé RS iV  v zelené barvě spolu s oranžovým Enyaqem RS iV, v Rize oranžový Enyaq Coupé Sportline iV a zelená Octavia Combi RS iV. Další elektrifikované modely vystaví značka ve fanzónách.

Partnerství Škody Auto a hokejového mistrovství světa letos slaví už 30 let. Foto: Škoda Auto



Značka Škoda bude během turnaje viditelná i jinými způsoby. Její nové logo bude umístěno ve středovém kruhu ledové plochy, na mantinelech a dalších místech ve sportovních halách.

Mladoboleslavská automobilka se opět bude snažit fanouškům zprostředkovat co nejlepší zážitek, a to například prostřednictvím virtuálního prostoru Škodaverse. Zde budou moci zavítat i do fanzóny v Tampere, kde budou moci vyhrát i letecký zájezd na finálové utkání mistrovství světa včetně vstupenek. Škoda bude rovněž i partnerem mobilní aplikace IIHF 2023 pro telefony se systémy Android a iOS. Ta fanouškům nabídne zajímavosti ze zákulisí, kompletní statistiky i sledování jednotlivých utkání v reálném čase.

I když je Škoda hlavním sponzorem hokejového mistrovství světa už od roku 1993, tato spolupráce začala již o rok dříve. Již v roce 1992 totiž byla Škoda partnerem turnaje pro mobilitu.

Hlavním partnerem hokejového MS nebude letos Škoda naposledy. Zůstane jím minimálně do roku 2027. Loni byla uzavřena nová pětiletá smlouva.

Úvodní foto a zdroj: Škoda Auto

 

Komentáře ke článku