Přidáte se k nám?
Cílem byla lepší ovladatelnost
Lexus LC pro modelový rok 2021
Lexus představil kupé LC v modelovém provedení 2021. Konstruktéři se zaměřili především na zlepšení jeho jízdních vlastností.
Neodpružená hmotnost vozidla klesla o zhruba deset kilogramů, čehož bylo dosaženo úpravou prvků zavěšení kol včetně použití hliníkových spodních ramen, lehčích dutých stabilizátorů o jiném průměru a vysokopevnostního materiálu vinutých pružin.
Elektronické řízení předních tlumičů má po úpravě delší zdvih a zároveň byla vylepšena tuhost dorazů propružení pro jeho celkově hladší chod.
Inovovaný Lexus LC se může vykázat zlepšenými jízdními vlastnostmi
Díky vyšší tuhosti stabilizátorů vzadu se zkvalitnila odezva přední nápravy při nájezdu do zatáčky s lineárnějšími reakcemi na pokyny od volantu, opět v zájmu přímé zpětné vazby od povrchu vozovky.
S ohledem na co nejlepší ovladatelnost za středních až vysokých rychlostí byl systém řízení stability vozu (VSC) rozšířen o nový aktivní asistent zatáčení (ACA). Ten pomáhá lépe kontrolovat průjezd zatáčkou přibrzďováním vnitřních kol v závislosti na velikosti bočního zrychlení za působení vyšších sil příčného zrychlení (G) při dynamické jízdě.
Komentáře ke článku