Přidáte se k nám?
Opatření v servisech Škoda
Omezený mezilidský kontakt a dezinfekce
V návaznosti na nařízení vlády České republiky přijaly autorizované servisy Škoda zvýšená hygienická opatření.
Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých partnerů k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které je možno se objednat. Pracovníci příjmu po dohodě naplánují návštěvu tak, aby byl v příslušných prostorách na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími lidmi.
Vozy jsou před započetím práce a po jejím skončení dezinfikovány
Vozy jsou dezinfikovány před a po provedení servisních úkonů. K ošetření klimatizace i interiéru auta se používá speciální plynný přípravek či ozon. Tímto způsobem jsou likvidovány veškeré viry, bakterie, plísně i pachy. Použití je schválené i pro astmatiky a alergiky.
Pokud je to možné, jsou preferovány bezhotovostní formy platby. V řadě případů je poskytována i služba Pick-up & delivery, tedy vyzvednutí vozidla u majitele a zpětné doručení po opravě.
Komentáře ke článku