Novinky

  • 25.04.2023 Bad Policisté zjistili 2800 přestupků během akce, při které se zaměřili na dodržování rychlosti.

  • 23.04.2023 Good Soud v USA rozhodl, že autopilot automobilky Tesla při nehodě v roce 2019 neselhal.

  • 14.02.2023 Bad Ve věku 97 let zemřel čestný předseda společnosti Toyota Motor Corporation Dr.Soichiro Toyoda, který byl synem zakladatele společnosti.

Facebook Instagram

Z nuly na stovku za necelé tři sekundy

Z nuly na stovku za necelé tři sekundy

Porsche 911 Turbo S s vylepšenou aerodynamikou

Porsche představuje novou generaci modelu 911 Turbo S.

Přichází v provedeních Coupé a Cabriolet, v obou případech s pohonem plochým šestiválcem o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly VTG (variabilní geometrie rozváděcích lopatek), skýtajícím výkon 478 kW (650 k). Maximální točivý moment činí 800 Nm (nárůst o 50 Nm). Osmistupňová převodovka PDK (Porsche Doppelkupplung) zkracuje akceleraci na 100 km/h na 2,7 sekundy. Nejvyšší rychlost dosahuje i nadále 330 km/h. 

Zvětšené zadní křídlo má zvýšit přítlak

Ke snížení atmosférického odporu napomohla úprava rozchodů kol. Vpředu se rozšířil o 42 mm, na zadní nápravě o 10 mm. Součástí adaptivní aerodynamiky jsou nyní regulované klapky přívodu chladicího vzduchu vpředu. Větší zadní křídlo generuje vyšší přítlak.

Poprvé v historii modelu 911 Turbo S se přenáší hnací síla na vozovku prostřednictvím pneumatik různých rozměrů. Na přední nápravě se používají dvacetipalcové 255/35, na zadní jednadvacetipalcové 315/30. Na přání je možné získat například sportovní podvozek PASM (Porsche Active Suspension Management) nebo výfukovou soustavu s nastavitelnými klapkami.

Motor vychází z pohonné jednotky pro Porsche 911 Carrera. Používá přepracovaný systém chlazení plnicího vzduchu i soustavy sání. Díky zdokonalenému pohonu všech kol PTM (Porsche Traction Management) dokáže rozdělovací převodovka přenášet mnohem vyšší točivý moment – na přední kola může směřovat hnací síla až 500 Nm.

 

V interiéru dominuje perfektně zpracovaná kůže

 

Součástmi standardní výbavy jsou kupříkladu kompletní kožené čalounění interiéru a karbonové dekory v kombinaci se světle stříbrnými akcenty či sedadla, nastavitelná v 18 směrech. Centrální displej má velikost 10,9". K dispozici jsou rovněž volant GT, paket Sport Chrono s integrovanou mobilní aplikací Porsche Track Precision a prostorové ozvučení Bose Surround Sound.

Porsche 911 Turbo S Coupé se v Německu bude prodávat za 216 396 eur (včetně DPH), Cabriolet za 229 962 eur.

Komentáře ke článku