Přidáte se k nám?
Volkswagen odhalil nové logo
Má dvojrozměrnou podobu
Volkswagen představil ve Frankfurtu nad Mohanem novou podobu svého loga. Má plochou, dvourozměrnou podobu, je čistější a bylo minimalizováno na své nejdůležitější prvky.
Je koncipováno pro digitální využití. Přechod na nový design bude dokončen v polovině roku 2020.
„Tímto začíná pro Volkswagen nová éra,“ uvedl Jürgen Stackmann, člen představenstva, odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Formulováním odlišného obsahu a novými produkty prochází značka zásadní transformací směrem k budoucnosti s neutrální bilancí emisí pro všechny. Nyní nastal správný okamžik k tomu, abychom zviditelnili nový postoj před celým světem.“
Na vývoji přepracované korporátní identity se významně podepsal šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff: „Vytvořili jsme autentickou komunikační platformu pro emocionální prezentaci elektromobility. Ukazujeme Volkswagen budoucnosti s motty digital first a no filter.“
Realizace projektu proběhla za účasti všech oddělení společnosti zcela integrovaným způsobem v rekordní době devíti měsíců na základě inovativního vůdčího konceptu, který Volkswagen vytvořil speciálně k tomuto účelu. Na práci se celkem podílelo 19 interních týmů a 17 externích agentur.
Komentáře ke článku