Přidáte se k nám?
Volkswagen mění korporátní identitu
Jednodušší a lépe rozpoznatelné logo
Značka Volkswagen na letošním autosalonu IAA ve Frankfurtu ukáže veřejnosti své nové logo a vizuální styl s mottem New Volkswagen.
New Volkswagen bude zřetelný v designu vozidel, v kontaktu se zákazníky a v prezentaci společnosti. Na vývoji nové korporátní identity se významně podílel šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff: „Brand design ukazuje mobilitu, která je zcela přirozenou součástí životů lidí. Značka Volkswagen s ní byla vždy pevně spjata. V její nadcházející éře platí digital first a bez filtrů.“
Realizace projektu proběhla za účasti všech oddělení firmy v rekordní době devíti měsíců.
Vizuální styl značky bude výrazně odlišný od dosavadního způsobu. „V budoucnosti již nebude naším cílem ukazovat dokonalý reklamní svět. Chceme být v našem vystupování lidštější a živější, nahlížet více z perspektivy klienta a vyprávět autentické příběhy,“ prohlásil vedoucí marketingu Volkswagenu Jochen Sengpiehl.
Nový způsob komunikace má být více orientován na lidskou složku
Logo bylo redukováno na podstatné součásti. Díky ploššímu vzhledu ve formátu 2D bude flexibilně použitelné a v digitálních médiích dobře rozpoznatelné. Poprvé bude mít Volkswagen také své zvukové logo, které nahradí dosavadní slogan. Od nynějška bude promlouvat ženským hlasem.
Přechod je naplánován do několika etap. Jako první jsou na řadě výrobní závody a prodejci v Evropě, v říjnu bude následovat Čína a od začátku roku 2020 postupně Severní a Jižní Amerika a ostatní regiony.
Vše má být dokončeno do poloviny příštího roku. U více než 10 000 obchodních a servisních partnerů bude vyměněno přibližně 70 000 log.
Komentáře ke článku