Přidáte se k nám?
Ženy přecházejí časem od silnějších ke slabším vozům
Největší zájem mají o hatchbacky
Při příležitosti svátku MDŽ zveřejnila společnost AAA Auto statistiku, týkající se jejích dámských klientek. Ty tvoří zhruba třetinu zákazníků.
„U Češek je zajímavé sledovat proměnu jejích preferencí. Jako mladé se přiklánějí k silnějším automobilům, klidně starším, ale hlavně sportovněji laděným. S rostoucím věkem do vozidel více investují. Častěji než muži volí zánovní vozy,“ uvedla generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny Aures Holdings Karolína Topolová.
Naše motoristky upřednostňují hned po získání řidičského oprávnění silnější motory, zhusta zážehové dvoulitry. Po pětačtyřicítce postupně přesedají do menších a méně výkonných modelů. Také daleko častěji vyžadují automatickou převodovku. Do nádrží většinou tankují benzin, o alternativní paliva prakticky nemají zájem.
Mladé řidičky preferují silné a sportovní automobily
Nikterak překvapujícím je zjištění, že v největší oblibě mají ženy fabie a octavie v karosářském provedení hatchback. Střední věková skupina (25 – 45 let) se však více orientuje na kombi, SUV či MPV.
Komentáře ke článku