Přidáte se k nám?
Peugeot Plug-in Hybrid
Doplnění nabídky pro modely 3008, 508 a 508 SW
Pohonná jednotka Hybrid rozšíří nabídku motorizací u modelu Peugeot 508 a Hybrid4 nabídne pohon všech kol pro model Peugeot 3008.
Zážehový motor 1,6 PureTech byl upraven připojením alternátoru s funkcí motor/generátoru a specifického panelu chlazení. Výkon je 132 kW (180 k) ve verzi Hybrid, resp. 147 kW (200 k) pro Hybrid4. Motor je spojen s novou osmistupňovou automatickou převodovkou e-EAT8. S převodovkou je spojen elektromotor s výkonem 110 k (80 kW), umístěný na přední nápravě.
U verze Hybrid4 je zadní víceprvková náprava opatřena měničem, elektromotorem o výkonu 80 kW (110 k) a redukční převodovkou, aby bylo možné pohánět všechna kola.
Vysokonapěťový lithio-ionový akumulátor s kapacitou 11,8 kWh (Hybrid), resp. 13,2 kWh (Hybrid4) je u obou verzí umístěn pod druhou řadou sedadel. Verze s plug-in hybridním pohonem je schopna na čistě elektrický pohon ujet 50 km podle WLTP (60 km podle NEDC).
Dobíjení akumulátorů
- za osm hodin přes standardní zásuvku 8 A
- za čtyři hodiny se zásuvkou typu Green’up (14 A)
- za necelé dvě hodiny se systémem Wallbox (nabíječka 6,6 kW/32 A).
Hybrid4 bude k dispozici pouze ve verzi 3008 GT. Na trh se dostane na podzim roku 2019. Několik měsíců po uvedení bude doplněn verzí s pohonem dvou kol Hybrid.
Komentáře ke článku