Přidáte se k nám?
Tucson Plug-in hybrid bude výhradně čtyřkolkou
Asistent pomůže odvrátit malér při parkování
Společnost Hyundai Motor zveřejnila nové podrobnosti o modelu Tucson Plug-in Hybrid, který bude uveden na evropský trh na jaře 2021.
Základem pohonného ústrojí je motor 1.6 T-GDi Smartstream třetí generace. Druhým zdrojem hnací síly je elektromotor s nejvyšším výkonem 66,9 kW (91 k) a maximálním točivým momentem 304 Nm. Jeho napájení zajišťuje sada akumulátorů Li-Pol o kapacitě 13,8 kW.
Při společném provozu poskytují oba agregáty dohromady 265 k (195 kW) a 350 Nm. Tucson Plug-in Hybrid je opatřen palubní nabíječkou o výkonu 7,2 kW a může být nabíjen na stanicích pro elektrická vozidla nebo z wallboxu.
Aktivní vzduchové klapky upravují přívod vzduchu k chladiči v závislosti na teplotě chladicí kapaliny, rychlosti jízdy a dalších parametrech.
Hyundai Tucson Plug-in přijde na trh počátkem příštího roku
Šestistupňová automatická převodovka je ovládána prostřednictvím elektronického systému shift-by-wire. Standardně je dodáván pohon všech kol s technologií Hyundai HTRAC a voličem terénních režimů.
Cestující na sedadlech vzadu mají k dispozici 955 mm prostoru pro nohy. Zavazadelník se zvětšil na 558 litrů se vzpřímenými sedadly, respektive na 1737 litrů se sklopenými.
Na palubní desce najdeme 10,25“ digitální panel přístrojů bez clony a 10,25“ obrazovku multimedií se službami Hyundai Bluelink pro síťově propojené automobily.
Dálkový parkovací asistent RSPA (Remote Smart Parking Assist) zajistí automatické zaparkování. Pomocník pro jízdu po dálnici HDA (Highway Driving Assist) udržuje auto uprostřed pruhu a současně přizpůsobuje jeho rychlost podle navigačních dat a aktuální dopravní situace. Exkluzivně se pro Tucson Plug-in Hybrid dodává zařízení pro odvrácení kolize při parkování PCA (Parking Collision-avoidance Assist).
Komentáře ke článku