Přidáte se k nám?
Zájem je hlavně o audio a digitální rádio
Více do infotainmentu investují majitelé Kamiqu
Škoda Auto zveřejnila informace o poptávce po prvcích infotainmentu u modelů Kamiq a Scala. Vyplývá z nich, že po nadstandardu častěji sahají čerství majitelé Kamiqu.
Ti se pro vrcholné provedení Amundsen rozhodli ve 41 procentech, pro nižší stupeň Bolero ve 49 procentech případů. U Scaly to bylo 28, respektive 50 procent. Virtuální kokpit byl u Kamiqu zvolen v 52 procentech, u Scaly ve 34 procentech. Za digitální rozhlasové vysílání DAB si připlatilo 65 procent vlastníků Kamiqu a 50 procent Scaly. Velký rozdíl nebyl v objednávkách Phone Boxu pro bezdrátové nabíjení chytrého telefonu (27 procent Kamiq, 25 procent Scala).
Stále více majitelů vozů Škoda se rozhoduje pro Virtuální kokpit
Značný zájem přetrvává o kvalitní audio. Osm reproduktorů mělo namontováno 89 procent kamiqů a 81 procent scal. Zhruba osm procent uživatelů si pak doplnilo interiér svého SUV Kamiq volitelným Škoda Soundsystemem.
Komentáře ke článku