Přidáte se k nám?
Porsche bude mít reklamu během Super Bowlu
Originální spot ukazuje hon na Taycan
Po 23 letech bude mít Porsche opět televizní reklamu během přenosu vrcholné události amerického fotbalu, tedy LIV Super Bowlu. O ten se tuto neděli utkají v Miami na Hard Rock Stadium Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers.
Vzhledem k uvedení na trh prvního elektrického Porsche v podobě modelu Taycan je spot, nazvaný Krádež, věnován právě této události. Natáčel se v listopadu 2019 v Heidelbergu, Heppenheimu, Stuttgartu-Zuffenhausenu a na úzkých silničkách v pohoří Schwarzwald.
Kdo koho vlastně honí?
Diváci v něm jsou svědky velkolepé honičky Taycanu, „odcizeného“ v Porsche Museu, a dalších dvanácti kultovních vozů německé značky. Jsou jimi kupříkladu závodní 917 K, hybridní supersport 918 Spyder a samozřejmě ikonické 911.
„Super Bowl výrazně překračuje hranice Severní Ameriky a je perfektní platformou k oslovení nových fanoušků. Naše video spojuje v sobě mnohé, co dělá Porsche jedinečným: sportovního ducha, emoce, ale i určitou dávku humoru,“ prohlásil šéf marketingové komunikace Porsche Oliver Hoffmann.
Jen na okraj: za 30 sekund televizní reklamy se při letošním SuperBowlu platí 5,6 milionu dolarů.
Komentáře ke článku