Přidáte se k nám?
Modernizovaného Sandera R.S. se v Evropě nedočkáme
Nejostřejší „Dacia“ je zase o kousek lepší
Sandero je u nás známé jako model dostupné značky Dacia, ale na vybraných trzích ho pod svými křídly prodává přímo mateřský Renault. Týká se to hlavně některých asijských států a Jižní Ameriky.
Tyto země se momentálně mohou těšit z jeho modernizované verze, která přijíždí i ve sportovním provedení R.S. My v Evropě se jí ovšem nedočkáme ani pod značkou Dacia.
Renault Sandero R.S. dostává atmosféricky plněný dvoulitr se čtyřmi válci, který produkuje 150 koní výkonu a 205 Nm točivého momentu. Díky benevolentnosti zmíněných trhů nemusí auto plnit žádné výrazné emisní normy jako v Evropě. Motor spolupracuje s klasickou šestistupňovou manuální převodovkou a celková hmotnost dosahuje pouhých 1161 kilogramů. Stovkou jede za rovných osm sekund a maximální rychlost činí 202 km/h.
Kromě toho si můžeme všimnout sportovněji střižené karoserie, ale tím to nekončí. Vylepšeny byly totiž i podvozek a brzdový systém. Sedadla nyní mají výraznější boční vedení.
A zajímavá je i cena. V Brazílii se Sandero R.S. dá pořídit v přepočtu za 380 000 korun. Navíc chováním by mělo jít o klasický „motokárový“ sporťák. Mohlo by to být takové dostupnější Clio R.S.
Komentáře ke článku