Přidáte se k nám?
Škoda Superb ještě atraktivnější
Modernizovaný vůz již lze rezervovat
Všichni autorizovaní obchodníci značky Škoda v České republice začali přijímat rezervace na modernizovaný model Superb.
Po modernizaci je typická maska chladiče větší, má dvojité lamely a sestupuje níž do nárazníku. Snížené přední světlomety, které zasahují až k masce chladiče, využívají již v základní verzi LED technologii pro potkávací, dálková i obrysová světla a pro denní svícení. TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli změny směru jízdy spojuje chromovaná lišta.
Vnitřní prostor ozvláštňují chromové aplikace na přístrojové desce i ve výplních dveří. Zvětšený Phone Box umožňuje bezdrátové nabíjení chytrých telefonů a zesílený signál z vnější antény.
Významnou technickou inovaci představují za příplatek poprvé dodávané hlavní světlomety Matrix-LED. Kromě toho Škoda připravila další asistenční systémy. Prediktivní tempomat nově zpracovává kromě údajů kamery v čelním skle i data z navigačního systému a s předstihem upravuje rychlost před zatáčkou nebo před rychlostním omezením.
Na českém trhu se již nebude nabízet dříve základní výbavový stupeň Active. Ceník tak začíná úrovní výbavy Ambition, která byla oproti dosavadní specifikaci obohacena o barevný MaxiDot, LED hlavní světlomety, LED mlhová světla, bezklíčové startování či LED lampičku v zavazadlovém prostoru. Škoda Superb 1,5 TSI/110 kW ACT Ambition začíná na částce 689 900 Kč, což je o 35 000 Kč méně než doposud.
Ještě významnější snížení ceny doznal výbavový stupeň Style, jehož výbava byla rozšířena o adaptivní tempomat do 210 km/h, infotainment Amundsen 8“ s navigací, parkovací kameru, bezklíčové startování KESSY s odemykáním i přes zadní dveře nebo řazení DSG pádly pod volantem. S motorem 1,5 TSI/110 kW ACT Style cena nyní začíná na částce 739 900 Kč, což je o 45 000 Kč méně než dosud.
Škoda Superb Combi Sportline MY2020
U výbavy Sportline se cena snižuje o 69 000 Kč pro verzi s motorem 2,0 TSI/200 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG. V základní výbavě má navíc například novinka Matrix-LED hlavní světlomety, TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli změny směru jízdy nebo elektrické víko zavazadlového prostoru s virtuálním pedálem. To vše v osvěženém sportovním exteriéru a černém interiéru se sportovními alcantarovými sedadly.
Škoda Superb Laurin & Klement MY2020
Pouze pro vrcholnou verzi L&K se cena zvýšila o 21 000 Kč při obohacení standardní výbavy o prvky v hodnotě 67 000 Kč. Nově je základem verze L&K například ventilace předních kožených sedadel, vyhřívaný volant, virtuální kokpit a z bezpečnostní výbavy mimo jiné asistent jízdy v pruzích (Lane Assist), rozpoznání dopravních značek (Travel Assist), v kombinaci s DSG převodovkou asistent při jízdě v koloně s nouzovým zastavením.
Příplatky za karoserii Combi (tzn. +30 000 Kč), převodovku DSG (+65 000 Kč) a pohon 4×4 (+65 000 Kč) zůstávají ve stejné výši jako doposud.
Škoda Superb Scout
Novinkou je verze Superb Scout, která začíná na částce 1 019 900 Kč za motor 2,0 TDI/140 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG. S motorem 2,0 TSI/200 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG je za 1 078 900 Kč. Součástí základní výbavy provedení Scout je typický robustní vzhled exteriéru odlišující se od základního provedení úpravou nárazníků, lemů kol, prahů a spodních částí dveří. Interiér se odlišuje specifickou dekorační lištou s ambientním osvětlením, sedadly či infotainmentem s Off-road obrazovkou.
Zcela nová varianta Superb iV s plug in hybridním pohonem bude k objednání ve třetím čtvrtletí letošního roku. Zážehový agregát 1.4 TSI/115 kW a elektromotor o výkonu 85 kW poskytnou maximální systémový výkon 160 kW (218 k). Dojezd v čistě elektrickém režimu činí až 55 km (podle WLTP). Akumulátor má kapacitu 13 kWh a lze jej nabít z domácí zásuvky, wallboxu, během jízdy na benzin nebo rekuperací brzdné energie. Superb iV bude k dispozici ve všech aktuálně nabízených výbavových stupních. Jeho výroba se v Kvasinách rozběhne na podzim a první plug-in hybrid v historii značky bude uveden na tuzemský trh začátkem roku 2020.
Škoda Superb iV
Komentáře ke článku