Přidáte se k nám?
Pickup pro dobrodruhy
Ford Ranger Raptor je nekompromisní vozidlo pro sportovní jízdu v terénu
Ranger Raptor je nejrobustnější a nejostřejší verze nejprodávanějšího pick-upu v Evropě. Nyní míří i k evropským zákazníkům. První vozy budou dodány do České republiky v polovině letošního roku.
Ranger Raptor, vyvinutý divizí Ford Performance, je stvořen pro dobrodružný životní styl. I v nejtěžším terénu dokáže jezdit vysokou rychlostí.
Mimořádnou průchodnost terénem mu umožňují robustní šasi, speciální pérování, turbodiesel 2,0 bi-turbo EcoBlue o výkonu 157 kW (213 k) a s točivým momentem 500 N.m, desetistupňová samočinná převodovka, systém Terrain Management System a přiřaditelný pohon všech kol s redukcí. Nová maska je inspirována prvním továrním sportovním terénním pick-upem F-150 Raptor. Obklopují ji bixenonové světlomety a nový nárazník uchycený na žebřinovém rámu. V něm jsou zakomponovaná nová LED mlhová světla a funkční otvory, jež zlepšují obtékání vzduchu okolo karoserie.
Majestátnímu vzhledu, který je daný impozantními rozměry Rangeru a agresivním designem, odpovídá speciální podvozek Ford Performance, optimalizovaný pro rychlou jízdu v terénu. Vynikající výsledky prokazuje rovněž při průchodnosti terénem.
Nový Ranger Raptor je vybaven komunikačním a zábavním systémem Ford Sync3 s osmipalcovou dotykovou obrazovkou, kterou lze ovládat gesty.
Vpředu je nezávislé zavěšení s hliníkovými rameny, tlumiči pérování Fox s vnitřním obtokem a technologií Position Sensitive Damping. Vzadu je tuhá náprava s Wattovým přímovodem, tlumiči pérování Fox s vnitřním obtokem a technologií Position Sensitive Damping.
Minimální provozní hmotnost činí 2510 kg, nejvyšší přípustná hmotnost vozidla 3130 kg, užitečné zatížení 620 kg a maximální dovolená hmotnost brzděného přívěsu 2500 kg. Ford Ranger Raptor je dlouhý 5374 mm s rozvorem náprav 3220 mm. Má spotřebu 8,9 l/100 km a to odpovídá emisím 233 g CO2/km.
Komentáře ke článku