Přidáte se k nám?
Renault Captur s motorem 1,3 TCe
Pohonná jednotka nové generace vyvinutá Aliancí a Daimlerem
Renault představuje nový zážehový motor reagující na přesun zájmu kupujících v segmentech malých a kompaktních vozů od vznětových k zážehovým motorům. Tuto novou pohonnou jednotku naleznete pod kapotou modelů Mégane, Scenic, Grand Scenic, Kadjar, ale také Dacia Duster. Nyní se k nim přidává i SUV Renault Captur.
Nový motor kombinuje výrazné rozšíření radosti z řízení s vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách s lepším průběhem a vyšší hodnotou točivého momentu ve vyšších otáčkách motoru při současném snížení spotřeby benzinu a emisí CO2. Automobily s těmito motory jsou osazeny filtrem pevných částic.
Celkové snížení spotřeby a emisí CO2 u motoru 1,3 TCe oproti staršímu 1,2 je 8 %. Dosaženo jí bylo optimalizací spalovacího procesu, snížením třecích ztrát a zvýšením tepelné účinnosti. Nový motor má zároveň vyšší výkon, ale především využitelnost maximálního točivého momentu v širším spektru otáček.
U vozu Renault Captur bude tento motor k dispozici s výkonem 96 kW (130 k) a maximálním točivým momentem 220 N.m v rozsahu otáček od 1500 do 3500/min. Bude se dodávat ve spojení s šestirychlostní přímo řazenou převodovkou. Motor 1,3 TCe bude také k dispozici ve variantě s výkonem 110 kW (150 k) a maximálním točivým momentem 250 N.m při 1600/min až 3250/min. Tato verze může být kombinována opět s šestirychlostní přímo řazenou převodovkou nebo šestistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC.
Ceny pro Renault Captur začínají u verze Limited TCe 130 GPF na 399 900 Kč. TCe 150 GPF je dražší o 15 000 Kč a za převovku EDC se připlácí 30 000 Kč.
Komentáře ke článku