Přidáte se k nám?
Peugeot 508 SW
Kombi verze modelu střední třídy, poprvé i jako plug-in hybrid
Peugeot na autosalonu v Paříži jen několik dní po zahájení prodeje fastbacku 508 představuje nové kombi Peugeot 508 SW.
Kombi 508 SW čerpá inspiraci z vozů označovaných jako shooting brake s nízkou a dynamickou siluetou. Vůz je vybaven uspořádáním kabiny Peugeot i-Cockpit nejnovější generace. Jeho koncepce je zaměřená na efektivitu, bezpečnost a nejlepší komfort.
Peugeot pro kombi 508 SW poprvé přidává i verzi Plug-in Hybrid se zážehovým motorem a možností využití plně elektrického pohonu ZEV (nulové emise).
Zážehový motor 1,6 PureTech byl pro plug-in hybridní pohon (tj. s možností dobíjení ze zásuvky) upraven připojením motor/generátoru (alternátoru) a specifického panelu chlazení. Výkon motoru je 132 kW (180 k). Je spojen s novou osmistupňovou automatickou převodovkou e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - osm rychlostních stupňů). S ní je spojen elektromotor o výkonu 110 k (80 kW), umístěný na přední nápravě. Pro optimální přechody pohonu mezi elektrickým a spalovacím motorem je místo měniče použitá vícekotoučová spojka. Tyto úpravy zajišťují zvýšení točivého momentu o 60 N.m. Vůz je schopen na čistě elektrický pohon ujet 50 km podle WLTP.
Peugeot v Paříži model 508 SW představil i ve speciální First Edition s černými dekoračními prvky na karoserii, dvoubarevnými litými koly devatenáctipalcovými koly Augusta, modrým ambientním osvětlením interiéru, hliníkovými pedály, kůží Nappa a dalšími doplňky pro zvýšení dojmu exkluzivity. K tomu se přidává desetipalcový dotykový displej s 3D navigací a digitálním rádiem. Navíc je v nabídce hifi aparatura Focal s bezdrátovými sluchátky vyvinutými ve studiu Peugeot Design Lab.
Pro Peugeot 508 SW First Edition jsou na výběr zážehový motor 1,6 PureTech 225 o výkonu 165 kW nebo turbodiesel 2,0 BlueHDi 180/132 kW, oba v kombinaci s osmistupňovou samočinnou převodovkou EAT8.
Komentáře ke článku