Přidáte se k nám?
Buick Regal Sportback Avenir
Americké auto Made in Germany
Když před lety hledalo vedení koncernu General Motors cesty k úsporám, zlikvidovalo několik značek. Za oběť tomu tehdy padly i historické automobilky Oldsmobile a Pontiac. Překvapivě ale přežil méně slavný Buick. Když se totiž pár let před tím rozhodlo o prozíravém vstupu GM na tehdy ještě bezvýznamný automobilový trh v Číně, padl výběr bůhví proč právě na Buick. Dnes proto americký koncern značku Buick udržuje při životě především kvůli Číně.
Klíčovým modelem je vedle crossoveru Enclave a velkého sedanu LaCrosse liftback a kombi Regal. Také pro něj platí to, co pro ostatní modely značky - nejvíc se prodává v Číně, kde je v nabídce i s karoserií sedan.
Buick Regal se nyní představil v inovované podobě pro modelový rok 2019. Dostal při tom nové technické prvky výbavy stejně jako jeho dva větší příbuzní, především nový infotainment propojený s cloudem, který umožňuje přenos osobního profilu řidiče (majitele) i do jiných vozů, které používá.
Pokud se vám zdají tvary Buicku Regal povědomé, pak máte pravdu. Kromě Číny se tento vůz vyrábí v německém Rüsselsheimu spolu s prakticky identickým Opelem Insignia. Vozy střední třídy pro celý koncern GM ještě vyvíjel Opel a tak vznikla i šestá generace Buicku Regal jako americká podoba Insignie. Společná výroba obou vozů pokračuje i poté, co Opel přešel od GM pod křídla PSA k oboustranné spokojenosti (pokud ovšem jejímu pokračování neučiní přítrž clo na dovoz aut z EU, jímž hrozí Donald Trump). Mimochodem - stejné auto pro koncern GM vyrábí Opel také pod jménem Holden Commodore pro australský trh, kam tento vůz dodává nejen s přeplňovanými čtyřválci, ale i s motorem V6.
Komentáře ke článku