Přidáte se k nám?
Kia spojila Nadala s jeho malými fanoušky
Tenistova nadace funguje již deset let
Společnost Kia Motors Corporation umožnila virtuální setkání celosvětového velvyslance své značky Rafaela Nadala s pěti dětmi z jeho nadace ve Španělsku.
Tenista hovořil o potížích, s nimiž se potýkal během prvních týdnů omezení zavedených kvůli koronavirové pandemii, a o tom, jak se se situací vypořádal. Také se zmínil o tom, že si své dvacáté grandslamové vítězství v Paříži tolik neužil, protože u toho nebyli jeho fanoušci a blízcí, kteří by s ním mohli výhru oslavit.
Nadaci Rafaela Nadala Kia podporuje od jejího vzniku před deseti lety. Tato instituce prostřednictvím vzdělávání a sportu pomáhá mladým lidem na celém světě tím, že jim poskytuje rovné příležitosti. „Kvůli původu a rodinným poměrům je jejich budoucnost nejistá,“ poznamenal Nadal. „Chceme jim dopřát možnosti k osobnímu a společenskému rozvoji.“
Komentáře ke článku