Přidáte se k nám?
Golf GTI s novým řízením jízdní dynamiky
Nedotáčivost se podařilo eliminovat
Osmé generaci Volkswagenu Golf GTI poskytuje sílu přeplňovaný motor, dávající maximální výkon 180 kW (245 k). Systém řízení jízdní dynamiky využívá elektromechanické podvozkové segmenty. Řidič si vybírá individuální nastavení prostřednictvím sériově dodávaného voliče jízdních režimů, pod nějž spadá i na přání dostupný adaptivní podvozek DCC. Pro vozy s pohonem předních kol typická nedotáčivost, při níž mají během velmi rychlého průjezdu zatáčkou tendenci pokračovat přímým směrem, byla prakticky eliminována.
Sportovní charakter zádě umocňují difuzor a koncovky výfuků
Nízko uložené světlomety LED mohou být za příplatek nahrazeny provedením Iq.Light – Matrix LED. Masku chladiče, osvětlenou tenkým pruhem LED, odděluje od kapoty typická červená linie GTI, která se pne napříč celou přídí. Přítlak na zadní nápravu zvyšuje daleko dozadu prodloužený střešní spoiler GTI. Charakteristickými prvky jsou také difuzor a kruhová koncovka výfukové soustavy na levé i pravé straně.
Automobil již nemá klasickou spínací skříňku. Byla nahrazena tlačítkem Engine/Start/Stop, které po otevření dveří červeně pulzuje, dokud se nespustí pohonná jednotka. Multifunkční volant je obšit kůží a umožňuje dotykové ovládání. Součástí doplňkové výbavy je Travel Assist, dovolující asistovanou jízdu rychlostí až 210 km/h.
Na volantu je i tlačítko, aktivující autonomní jízdu
Při nástupu do vozidla se na displeji objeví digitální ukazatele, které jsou fúzí sériově dodávaného panelu Digital Cockpit a informačního a zábavního přístroje. Ten se standardně dodává ve verzi Composition s 8,25“ obrazovkou. Vrcholnou variantu pak představuje Discover Pro s desetipalcovým displejem. Dekorační osvětlení zaplaví interiér světlem v jedné z 30 nastavitelných barev.
Komentáře ke článku