Přidáte se k nám?
Renault Espace V fáze 2 bude k objednání v březnu
Cena unikátního crossoveru začíná na 1 199 000 Kč
Renault Espace jako první MPV zcela změnil pohled na automobily. Od roku 1984 už se ho prodalo více než 1,3 milionu kusů. Jeho pátá generace byla nově koncipována a přišla s revolučním pojetím crossoveru s výrazným designem. Mimořádně pohodlný automobil pro komfortní cestování na dlouhé vzdálenosti prochází modernizací - Espace V fáze 2 se představil na podzim loňského roku. Otevření klientských objednávek se plánuje na začátek března 2020 a první vozy si zákazníci odvezou počátkem dubna 2020.
K unikátnímu postavení nové generace Espace se dokonale hodí značka Initiale Paris, kterou Renault vytvořil jako nový koncept vrcholné verze, nabízející to nejlepší ze znalostí a dovedností jejích techniků a dělníků. Cílem je zapůsobit na smysly cestujících: hmat, sluch, čich a pocity z řízení. Značku Initiale Paris od roku 2015 volí více než 60 % kupujících modelu Espace. Modernizovaný Espace je nově v nabídce Renaultu v České republice výhradně v této vrcholné verzi.
Modernizovaný Espace je nově vybaven asistencí řízení Easy Drive, zahrnující poprvé u Renaultu adaptabilní dálková světla LED Matrix Vision, a asistentem pro jízdu na dálnici a v dopravních kolonách.
Systém Renault Eesy Connect poskytuje nové možnosti konektivity na cestách. Zahrnuje multimediální systém Renault Easy Link, zobrazující se na centrální obrazovce 9,3“, a nový displej digitální přístrojové desky 10,2“ před řidičem. Digitální přístrojový štít je doplněn Head-up displejem.
Chování vozu se přizpůsobuje přáním řidiče i cestujících díky možnosti nastavení podvozku Multi-Sense s adaptivními tlumiči a aktivním řízením všech kol 4Control. Systém Multi-Sense nabízí tři přednastavené režimy (Eco, Comfort, Sport) a jeden podle individuálních požadavků (My Sense), které umožňují změny v dynamice vozidla (reakce motoru, pravidla řazení převodovky EDC, parametry systému 4Control, nastavení tlumičů a posilovače volantu nebo adaptivní světlomety LED Matrix Vision).
Nepřetržitě aktivní systém řízení čtyř kol 4Control automaticky ovládá rejd zadních kol. Do rychlosti 50 km/hod se zadní kola natáčejí v protisměru předních, aby se zkrátil průměr zatáčení na úroveň městského vozidla (11,1 m). Při vyšší rychlosti se zadní kola natáčejí ve směru předních, aby se zvýšila stabilita.
Renault Espace svým osobitým stylem majestátního crossoveru vybočuje z řady a jeho design je jedním z hlavních důvodů pro jeho koupi. Estetické linie posilují jeho osobnost a dodávají mu na impozantnosti. Nový Espace má zepředu novou tvář, jinou spodní mřížku chladiče a příčnou chromovanou lištu podtrhující charakteristický výraz.
Přepracovaná středová konzole je elegantnější i praktičtější, neboť obsahuje nový uzavíratelný odkládací prostor. Volicí páka převodovky s elektrickým ovládáním e-shifter umožňuje uvolnit místo pod konzolí a vytvořit prostor pro odložení smartphonu s funkcí indukčního nabíjení. Konzole obsahuje hlavní ovladače: otočný pro přístup k multimediálnímu systému Renault Easy Link, tlačítko nastavení Multi-Sense, elektrickou parkovací brzdu a nový ovládací prvek Auto-Hold.
Sedadla ve třetí řadě pro další dva cestující jsou sklopná do podlahy a mohou tak uvolnit prostor pro náklad. Objem zavazadlového prostoru tak může dosáhnout až 2101 l.
Na výběr je ze dvou motorů. Zážehový čtyřválec 1,8 s přímým vstřikováním TCe 225 EDC GPF byl vyvinut inženýry Renaultu a Renaultu Sport pro Alpine A110. Je spojen s automatickou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou EDC. Je přeplňovaný turbodmychadlem TwinScroll a vybaven systémem třípolohového časování rozvodu. Má největší výkon 166 kW (225 k) a točivý moment 300 N,m,.
Vznětový motor 2,0 Blue dCi 200 EDC :je spojen se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou EDC. Má největší výkon 147 kW (200 k) a točivý moment 400 N.m od 1750/min. Tento agregát je vybaven technologií SCR (Selektivní katalytická redukce) se vstřikováním AdBlue.
Základní cena vozu Espace Initiale Paris je s oběma motory stejná - 1 199 000 Kč. Tovární záruka je pětiletá.
Komentáře ke článku