Přidáte se k nám?
Ford představil Mustang Mach-E
Plně elektricky poháněné SUV má až 337 kW (459 k)
Ford v Los Angeles předvádí plně elektricky poháněný Mustang Mach-E jako výkonné SUV, které rozšíří legendární jméno, aby oslovilo novou generaci kupujících. Poprvé se tedy jméno Mustang používá na jiném vozidle než na dvoudveřovém pony caru, který debutoval v roce 1964. První plně elektrický vůz Fordu zahajuje restrukturalizaci výrobního programu. Ford do roku 2022 utratí 11 miliard dolarů na vývoj a přípravu výroby elektricky poháněných a hybridních aut.
Mach-E s nejvyšším výkonem pohonné jednotky 248 kW (337 kW) a točivým momentem 565 N.m zrychlí z 0 na 100 km za méně než pět sekund. Ve verzi Mach-E GT s pohonem zadních kol dosáhne výkonu 342 kW (465 k) a točivého momentu 830 N.m, což umožní zrychlení z 0 na 100 km/h za tři sekundy. K dispozici bude i Mach-E 4 s pohonem všech kol.
Mach-E je prvním sériovým vozem, který byl vyladěn týmem Ford Performance s využitím závodního simulátoru Ford v Severní Karolíně.
Mach-E bude k dispozici se standardními akumulátory 75,7 kWh, ve verzi s prodlouženým dojezdem 98,8 kWh. Podle verze se očekává, že Mach-E dosáhne dojezdu mezi 340 a 480 kilometry. Ve výbavě s prodlužovačem dojezdu (range extender) ve formě spalovacího motoru je cílem dosažení dojezdu 600 kilometrů (podle WLTP).
Moderní interiér je vybaven svislým 15,5“ centrálním displejem, zatímco přístrojový panel tvoří 10,2“ obrazovka. V Mach-E debutuje příští generace informačního systému SYNC společnosti Ford.
Zavazadlový prostor slibuje objem 402 l, po sklopení zadních sedadel až 1420 l.
Mach-E se bude vyrábět v závodě Ford v mexickém Cuautitlanu jako první verze řady Mustang, která bude vznikat jižně od hranic USA.
Komentáře ke článku