Přidáte se k nám?
Kia vstupuje do elektronického sportu
Stala se sponzorem Ligy legend
Společnost Kia Motors Corporation se stala hlavním sponzorem nejvyšší evropské ligy elektronického sportu LEC (League of Legends European Championship).
V této souvislosti uvedla Kia nový film s názvem Ready to Play (Připraven ke hře), natočený ve spolupráci s několika nejznámějšími on-line komentátory (tzv. castery) LEC.
V rámci oslovování fanoušků bude značka během roku 2019 produkovat digitální obsah pro marketing s prezentací předních hráčů, spíkrů a vozidel Kia. Hodlá rovněž využívat propagační stánky na stadionech při pořádání akcí LEC a vytvářet originální obsah se členy e-sportovního týmu Fnatic, sedminásobného mistra League of Legends.
League of Legends je on-line hra typu RPG. Hráči ovládají takzvané šampiony a soupeří o nadvládu nad příslušným teritoriem. LEC představuje její nejvyšší úroveň s deseti účastníky.
Komentáře ke článku