Přidáte se k nám?
Škoda oslavila příchod nové Fabie dortem
Můžete se do něj pustit i doma
Možná si ještě pamatujete cukrářský spot na druhou generaci Škody Fabia, se kterou automobilka vyhrála Zlatého lva na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes v roce 2007. Reklamu s dortem ve tvaru nové Fabie v měřítku 1:1 si zamiloval celý svět. Dnes, v roce 2018 se historie opakuje. Jen v menším měřítku.
Anglické zastoupení Škody, které má na svědomí i původní spot, spojilo své síly s výherkyní prestižní cukrářské soutěže Great British Bake Off Candice Brownovou. Cílem partnerství bylo vytvořit repliku a poctu slavnému dortu v menším měřítku. Vzorem se stal facelift třetí generace modelu, konkrétně verze Monte Carlo, který se světu představil v srpnu letošního roku.
Základem je sedm vrstev citronového těsta spojených citronovo-máslovým krémem. LED světla, kola, okna, přední maska, znak Škoda a stěrače jsou vytvořeny z fondánu. „Každý si původní reklamu pamatuje a miluje ji, takže když jsem dostala tuto výzvu, okamžitě jsem ji přijala. Povzbuzujeme tímto všechny, kteří se nechtějí jen dívat, ale také něco takového vytvořit,“ uvedla Brownová.
A to je na tom asi to nejlepší. Dort, který vidíte na obrázku, si můžete upéct vlastníma rukama. Recept na tento báječný dort ve tvaru Škoda Fabia Monte Carlo je volně přístupný. Každý si tak může poměřit své síly s mistrem a splnit si Fabia Cake Challenge doma.
Komentáře ke článku