Přidáte se k nám?
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo 10th Edition
Limitovaná edice na oslavu 10 let značkového poháru
Lamborghini Squadra Corse v předvečer závodu 24 hodin ve Spa Francorchampsu představila první vůz speciální limitované edice Huracán Super Trofeo Evo. Při příležitosti oslav 10 let existence značkového poháru nabídne deset těchto vozů - každý v jiném unikátním zbarvení.
Vůz byl navržen s cílem oslavit to, čeho se značce Lamborghini podařilo dosáhnout v závodech zákaznických týmů, s důrazem na extrémní aerodynamiku, která podtrhuje tvary vozu. Úpravou řídicí jednotky motoru V10 5,2 l se u této verze zvýšil výkon o 10 k - ze 620 na 630 k (463 kW).
Značka Lamborghini vstoupila do světa zákaznických závodů v roce 2009 (takže oslava desetiletí přichází s ročním předstihem) s modelem Gallardo LP560-4 Super Trofeo na okruhu Adria.
Všechny vozy verze 10th Edition jsou vybaveny úplně stejně jako standardní Huracán Super Trofeo Evo, tedy s přístrojovou deskou potaženou alkantarou, protiprokluzovým systémem Motec, protiblokovacím zařízením ABS Bosch Motorsport, pneumatikami Pirelli P Zero DHD2 a šestirychlostní sekvenčně řazenou převodovkou X-Trac.
Ve Spa se první Huracán Super Trofeo Evo 10th Edition představil v matně šedé barvě výrobce hodinek Roger Dubuis s aerodynamickými doplňky zvýrazněnými zelenou barvou a šípy v odstínech italské trikolory. Každý z deseti vozů dostane plaketu „One of Ten“ s podpisy šéfa Automobili Lamborghini Stefana Domenicaliho, technického ředitele automobilky Maurizia Reggianiho a vedoucího oddělení Lamborghini Motorsport Giorgia Sanny.
„Huracán Super Trofeo Evo 10th Edition skládá poklonu našim tradicím a současně demonstruje synergie mezi naším závodním týmem Lamborghini Squadra Corse a oddělením výzkumu a vývoje, dvěma jednotkami, propojenými procesem kontinuálního prolínání. Motoristický sport nám umožňuje zdokonalovat naše výrobky, které se zase stávají základem závodních vozů budoucnosti. Jsou to dvě spirály, které se vzájemně prolínají a vytvářejí DNA Lamborghini,“ vysvětluje Maurizio Reggiani, jenž v Sant’Agata Bolognese řídí závodní aktivity automobilky, která je v majetku Audi.
Komentáře ke článku